czwartek, 28 marca 2013

Inspiracje I

Cześć dziewczyny!

Chciałabym Wam pokazać odrobinę moich inspiracji czy nawet motywacji. Wszystkie zdjęcia zostały wyszukane ze stron www.stylowi.pl i www.zszywka.pl, które Wam serdecznie polecam! Znajdziecie tam naprawdę świetne pomysły i same będziecie miały możliwość zaczerpnięcia świeżych i nowych inspiracji!

PAZNOKCIE




MODA












MAKIJAŻ




Jeśli chodzi o mnie to preferuję skromny ale modny ubiór. Na co dzień uwielbiam marynarki i przyznaję, iż jestem uzależniona od jeansów. Jedyne co chciałabym wprowadzić częściej w moje stylizacje to spódniczki... ciekawe czy mi się uda ; ).

Mam nadzieję, że podobają Wam się tego typu posty. ; ) A teraz uciekam, idę napić się ciepłej herbatki i liczyć na cud, że moje przeziębienie jak najszybciej minie.

Pozdrawiam serdecznie!

Veilchenn.

2 komentarze:

  1. Świetne są te inspiracje,te modowe najbardziej:)
    Też chcę wprowadzić spódniczki,bo chodzę tylko w spodniach:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz!