niedziela, 24 marca 2013

Recencja - DOVE rich nourishment cream

Cześć dziewczyny!

Zanim przejdę do recenzji kremu DOVE, chciałabym na wstępie określić, iż wszystkie moje recenzje są "widziane i oceniane moimi oczami". Każda skóra i każdy organizm lepiej lub gorzej przyswaja sobie pewne składniki i inaczej na nie reaguje. Nie chcę wywierać na Was presji lub zachęcać do zakupu polecanego przeze mnie produktu. To Wy o tym decydujecie! W moich recenzjach chcę być z Wami szczera. Jeśli coś wyda mi się za powszechny BUBEL - poinformuje Was o tym. Nie musicie się o to martwić ; ).

"DOVE rich nourishment cream"


WSTĘP: Ten krem kupiłam razem z bodajże żelem pod prysznic DOVE. Na początku nie myślałam o nim na poważnie - mam skórę suchą ale podobne kremy m.in. NIVEA w ogóle nie działały na moją skórę. Teraz bez DOVE nie wiem jak poradziłabym sobie z jej suchością ; ). Dokładnie nie powiem Wam ile on kosztuje, bo nie mam zielonego pojęcia ale wydaje mi się, że nie jest on drogi. 

ZAPACH: Krem na słodki, przyjemny i delikatny zapach.

DZIAŁANIE: Nawilża suchą skórę. Ma dość gęstą konsystencję. Pozostawia na skórze "tłustą" warstwę - idealnie sprawuje się nałożony na noc. Cera rano jest dobrze nawilżona, świeża. Nie powoduje powstawania wągrów, zaskórników i pryszczy. Krem przeznaczony jest do całego ciała - ja stosuję go głównie na samą twarz.

MOJA OCENA: Uważam, że jest to godny polecenia produkt.Nie ma problemu z jego dostępnością i ceną. Jest bardzo wydajny. Używam go codziennie na noc - rano prawie nie mam problemu z suchymi skórkami ; ), a to dla mnie jest bardzo istotne. 

 Moja recenzja kremu DOVE może wydać Wam się banalna ale naprawdę używałam różnych kremów: droższych, tańszych i rzadko spotykam się z godnymi polecenia kremami. Ten uważam, że jest bardzo dobry. Zobaczymy jak będzie się dalej sprawował ; ).

 A narazie... ktoś wie gdzie jest WIOSNA?


Czekam i czekam...i nic. Niestety, muszą wystarczyć mi różowe pączki w moim pokoju...

Pozdrawiam!

Veilchenn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za KAŻDY komentarz!